Thursday, July 1, 2010

Tambah Lagi

Entah mengapa sejak dua menjak ini, hati rasa semacam je. Inginkan sesuatu yang masih belum dicapai lagi. Apa benda tu?????

Aku nak baby lagi. YES!!! Itulah yang aku rasakan kini. Bila tengok baby orang lain, huuu terasa nak lagi alami detik indah itu. Tapi kali ini, jika diizinkan Allah, aku mahukan baby perempuan pulak. Bukan apa, geram tengok kat shopping complex, banyak baju2 utk baby girl. Cantik2..Geram aku.

Hasrat belum disampaikan lagi kepada en hubby. Tapi rasanya belum ready lagi kot sebab yang 2 org nie pun masih belum stabil lagi. Namun aku yakin akan setiap anak, ada rezekinya. X sabar nie. Next year la kot ye..:P

2 comments:

  1. betul tu.akak sokong..masa muda2 ni la..tenaga ada lagi..kuat..kesihatan pun baik..jangan tunggu lama2..muda2 ni la masanya..

    ReplyDelete
  2. tu la, hajat mmg begitu gak. apa2pun bergantung kepada rezeki Allah beri, sy terima.. dah lama x dukung baby kecik, asyik dukung baby besaq tu je..hi3

    ReplyDelete