Thursday, August 5, 2010

Cerita- Ceriti

Hahaha kita gelak dulu k...Mood mengupdate blog nie ade pasang surutnya. Kejap tenggelam kejap timbul. Entah kenapa hari nie aku terlajak rajin untuk membebel kat blog yang dah lama sunyi sepi. Walaupun ku tahu, entah ade entah tidak orang yang sudi bertamu di rumahku ini. Huuu bunyi macam orang merajuk je.

Apa citer sekarang?? Hihihi x ade ape2 yang menarik pun tentang aku. Still berempat k. Belum ade tanda2 untuk menambah ahli keluarga buat masa ini. Tak tahu lah dus-tiga bulan lagi, rezeki Allah, siapa tahu kan. Oh ya bercerita tentang hal nie, ada satu hari tu, aku cuba bincang dengan en hubby pasal nak tambah ahli keluarga. agak sedih jawapan yang diberi. En hubby not ready lagi lah. Sesekali ada gak dia cakap cukup lah dua orang. Arghhh hati aku sedikit memberontak sebab aku memang nak anak lagi. Kalau boleh nak merasa lah timang baby girl pulak. Jeles la my twin dapat anak perempuan. Huhuhu lagipun baju utk baby girl banyak pilihan. Cantik2, pink je....

Dua beradik tu sekarang memang cukup aktif. Kerja mereka sepahkan rumah. Keluarkan apa yang ade dalam kabinet tv, laci, terbalikkan kerusi. Haiya mau pening kepala ummi hari2 macam ini tau. Kekadang bila aku tinggal baring kat bilik, eee tido je keje ummi diaorg nie, dengar gelak tawa si abang dgn si adik. Tapi endingnya pasti salah sorang akan menangis. Entah apa yg diaorg main, aku pun x tahu...Sesekali kena monitor gak, x leh biar terus, kang entah apa2 lagi yang dibuatnya. Takut buat adegan2 yang boleh membahayakan diri. Budak2 lah katakan.

Cukup setakat ini dulu, nanti bila ade mood nak cerita, aku akan conteng di blog kesayangan hamba ini ye. - Sedang menunggu en hubby pulang dari keje, katanya lewat sikit. Ha'ah ye la sikit, entah2 pukul 12 tgh mlm sat gi baru sampai rumah.

2 comments:

  1. jangan risau..bebudak lelaki memang macam tu..akak dulu 3 tu..semua almari ke..kabinet ke..kena ikat..kalau tidak habis semua keluar..meja kat rumah pun tak de ber alas..nanti alas tu pun ditarik..

    ReplyDelete
  2. betul tu kak. diaorg dh boring main keta mainan, abis suma kabinet dipunggahnya...:)

    ReplyDelete