Tuesday, October 12, 2010

Pelupa

Lamanya aku bercuti lebih dua bulan gitu. Cerita puasa dan hari raya memang x ade la kan. Ada ke yang baca blog aku yang merapu nih?? Hehehe kalau ade, ALHAMDULILLAH, kalau x ada pun x apa.(gaya org merajuk..) Lagipun blog nie ada pasang surutnya, ikut tuan punya blog. Kalau rajin, ada lah ceritanya, time malas, hanay sekadar menjengah blog kengkawan je. Tak abis2 dengan mood malas tu. Macam mana nak buang yerk??? Tolong tolong!!!!

Bila dah jarang update, so secara automatiknya aku akan jadi lupa address email sendiri. Account dulu dah lama tutup, so account yang baru nie, guna address baru la. Sebab jarang bukak+check (penah check ke??) jadinya aku memang betul2 lupa. Kalau x wrong password, mesti wrong tang username. Hahaha apa lah yang ada dalam kepala otak aku nie sampai address email pun boleh lupa. Kat rumah just mengadap 2 hero tu je, tak ada pun bebanan+tekanan di tempat kerja macam orang lain. entah apa lah yang difikirkan pn suzanna kita nie pun, x tahu lah.

Kita cerita lain pulak, hari sabtu lepas (09-10-10) alhamdulillah dapat la aku bertemu dengan seorang kenalan blog. Kak Ummi a.k.a Kak Lela. Kak ummi nie orang tikam batu, so dah lama sngat dia ajak ke rumah emaknya. Tapi macam biasalah aku x dapat jumpa sebab komitmen cik suami yang x mengizinkan. Kebetulan hari sabtu tu kenduri kawin adik k.ummi, so kami dpt hadir walaupun pkl 3 baru sampai (macamlah jauh sgt). Kat kenduri tu jugak dapat jumpa dengan kak luna (kenalan blog jugak). Kali kedua bertemu, 1st ms kenduri kawin adik ipar kak luna tahun 2008, masa tu ammar baru umur 4 bulan. Sekarang ammar dah 2y10m, kiranya lama jugak la x jumpa. Tak sempat bergambar sebab aku mai lambat, kak luna pulak dah balik., lagipun anak2 aku tak mau duduk diam, tu yang payah tu. Apa2pun terima kasih kepada kak ummi sebab sudi undang kami sekeluarga. Kak ummi memang bagi layan 1st class, aku duduk je, makanan kak ummi amikkan. Aduh segan jugak bila dilayan begitu. Maaf ye kak.

Mood nak bercerita tiba2 terbantut sebab masa tengah menaip, ter'stop' setengah jam, tengok rancangan 'Si Kecilku Cak!!'. Bila dok depan laptop balik, langsung blur+hilang cerita2 yang aku nak kongsikan di sini. Huhuhu alasan yang biasa tue..Oklah perut pun dah lapar ni, nak buat bihun goreng, lunch x mo makan nasi..Jumpa lagi!!!!

No comments:

Post a Comment